Op zondag 13 april jl. huurden mijn vriend en ik een busje bij Diks. Ik heb in de afgelopen jaren vaker gehuurd bij Diks en weet hoe het er werkt. Tot vorige week aan toe was ik bijzonder tevreden. Echter, in de ochtend van 13 april hebben mijn vriend en ik in onze regio drie meubelstukken opgehaald. Daarna reden we terug naar Amsterdam. Het was inmiddels einde ochtend. De laadruimte van de bus is apart van de cabine en in de cabine waren drie zitplaatsen. Ik zat op de bestuurdersplek, mijn vriend tegen de andere deur aan. Het midden van de cabine was dus leeg. In de cabine hebben wij niets veranderd aan de setting, ik heb alleen het stuur/ pedalen/ schakelpook aangeraakt. Om uit te laden parkeerden we tussen de middag met de knipperlichten aan een kwartier in Amsterdam. We zetten de meubels in huis, ik gaf de poes eten en liep naar de boom op de hoek om de hond te laten plassen. Mijn vriend wachtte in de bus. Na dit kwartier wilde de bus niet meer starten. Omdat we ons niet konden voorstellen dat het de accu betrof, we hadden immers de hele ochtend gereden en niets extra's aan gezet, belden we Diks en die verwees ons naar hun Pechhulp. De Pechhulp kwam en hielp ons op weg. Op het formulier noteerde hij "starthulp gegeven". We moesten nog meer ophalen, vervolgden onze weg en brachten aan het eind van de middag de bus terug. Normaal gesproken ontvang ik mijn borg keurig terug na enkele dagen, maar deze keer ontving ik een factuur om bij te betalen, onder andere voor €350,- pechhulp! Nu weet ik dat als je de schade zelf veroorzaakt, je voor de pechhulp betaalt. Maar in dit geval zijn wij van mening niets zelf te hebben veroorzaakt. Wij hebben niets aan gezet in de cabine of de laadruimte, mogelijk is de accu verouderd, want een kwartier stilstaan met knipperlichten moet normaal gesproken kunnen. Om deze reden heb ik meerdere malen mijn verhaal aan Diks gemaild, maar ik blijf standaard hetzelfde riedeltje terugkrijgen, namelijk dat ik nu eenmaal een contract heb getekend en dat ik moet betalen. Ik ben het hiermee oneens, om bovenstaande redenen. Niet alleen voel ik me niet serieus genomen in mijn klacht, ook voelt dit als een groot onrecht naar een trouwe huurder. Lees meer
Bestelbus huren in Zaanstad
Top 5 verhuurbedrijven

5 km Amsterdam (3)
All-in tarieven! Lage borg en gratis annuleren.
Geopend
tot 17:30

2 km Zaandam
Sinds 1963 vertrouwd en voordelig!
Geopend
tot 18:00

9 km Beverwijk
Lokaal - Eenvoudig - Voordelig
Geopend
tot 18:00

8 km Amsterdam
Vanaf € 25 per dag | Eigen parkeerterrein
Geopend
tot 17:30

8 km Amsterdam
Er kan er maar een de goedkoopste zijn!
Geopend
tot 17:30
Overige 2 verhuurbedrijven
MABI Mobility
6 km Amsterdam
Altijd kilometervrij huren!
Sixt Bestelbussen
6 km Amsterdam
Huur voordelig een busje bij Sixt!
Prijs per dag:
Huuralternatieven
Plaatsen in de buurt
Huurprijzen
Meest voorkomende kenmerken
De volgende data helpen je verder
Meest voorkomende voorwaarden
Rijden in het buitenland mogelijk | |
Eigen risico afkoopbaar | |
Terugbrengen buiten openingstijden |
Recent beoordeelde verhuurbedrijven in Zaanstad en omgeving
Flexibel vervoer voor elke klus in Zaanstad</strong>
Ga je verhuizen in Zaandam, spullen afleveren in Krommenie of een grote klus oppakken in Assendelft? Met een bestelbus huren in Zaanstad regel je snel en voordelig het vervoer dat jij nodig hebt. Kies een formaat dat bij je past, van compacte busjes tot grote bakwagens.
Welke bus past bij jouw situatie?
Heb je te maken met zware meubels of pallets? Dan is een bakwagen met laadklep ideaal. Vervoer je ook collega’s of gezinsleden? Dan biedt een bestelbus met dubbele cabine de perfecte combinatie van zit- en laadruimte.
Duurzaam rijden
Voor ritten binnen de milieuzone of als je bewust wilt kiezen voor groen vervoer, is een elektrische bestelbus een slimme keuze. Stil, schoon en verrassend krachtig.
Met een busje vanuit Zaanstad heb je alle vrijheid om te vervoeren wat jij wilt, zonder gedoe, direct geregeld.